“Γιατί πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη πρέπει να είναι προϊόν σοβαρού σχεδιασμού, αφού η αγορά από μόνη της δεν μπορεί να δώσει το σωστό προσανατολισμό. Γιατί πιστεύουμε ότι προϋπόθεση μιας δίκαιης και δημοκρατικής κοινωνίας, είναι η δίκαιη ανακατανομή. Το προϊόν της ανάπτυξης, ο νέος πλούτος που εμείς διαμορφώνουμε και αναπτύσσουμε, η νέα γνώση, οι νέες ευκαιρίες, πρέπει να κατανέμονται με δίκαιο τρόπο. Γιατί η ρήση «σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα» είναι επίκαιρη σήμερα στον πλανήτη μας, όσο ποτέ άλλοτε”.

"ΔΙΑΒΑΤΗ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΡΟΧΩΡΩΝΤΑΣ..."

17 Μαΐου 2010

Αδέλφια μου αλήτες....

Και τώρα αγαπητέ κ. Παπανδρέου τι τραγούδι του κ.Βοσκόπουλου θα αφιερώσετε στην κ.Γκερέκου?Θυμηθείτε πως το 2004 ξεπαστρέψατε καμμιά δεκαριά βουλευτές και ενοχοποιήσατε μια ολόκληρη παράταξη.Τώρα καθυστερείτε.Γιατί Πρόεδρε?

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Άλλα τα λόγια του λαγού κι άλλα της κουκουβάγιας!

Ανώνυμος είπε...

Αφιερωμένο εξαιρετικά:
Είναι μια ώρα δύσκολη
του χωρισμού η ώρα
Βαρύς ο πόνος και βουβός
σαν βουρκωμένος ουρανός
προτού ξεσπάσει η μπόρα, ω, ω, ω, ω
Είναι μια ώρα δύσκολη
του χωρισμού η ώρα

Κανείς δεν ξέρει τι να πει
τα λέει όλα η σιωπή

Είναι βαρύ και δύσκολο
να πεις στον άλλον φύγε
Στον ήλιο κι αν εχόρεψες
τόση καρδιά που ξόδεψες
τι έγινε, πού πήγε, ω, ω, ω, ω
Είναι βαρύ και δύσκολο
να πεις στον άλλον φύγε

Ανώνυμος είπε...

Στον καθρέφτη σου στολίζεσαι να φύγεις
και τα δάκρυά μου δεν σε συγκινούν
κι όπως βιαστικά το βήμα σου ανοίγεις
απ την σκέψη μου, όσα ζήσαμε περνούν

Μια γυναίκα, μια αγάπη, μια ζωή
σε μια βραδυά τα χάνω
αγαπημένη μου μορφή
όπως θα σβήνεις στην στροφή
ας ήταν να πεθάνω

Κάποιος άλλος την κατάστροφή μου είδε
ποιος περίμενε πως δεν θα έχω εγώ
ούτε δύνμη να σου φωνάξω μείνε
ούτε δικαίωμα συγγνώμη να σου πω

νικ είπε...

Με τούτα και με εκείνα βολεύεται και ο Παύλος ο οποίος λέγεται πως δεν τα πήγαινε καλά με την Άντζελα...

Ανώνυμος είπε...

χα!χα!χα!
είναι μιά ώρα δύσκολη!
χα!χα!χα!

ρεπορτερ είπε...

και γύρω-γύρω-γύρω όλοι και η ...στην μέση, γειά σου ρε Τόλη...

Poletti είπε...

Δίχως καληνύχτα φύγε μες τη νύχτα. Αποκλείεται σου είπα ψύλλοι στ' αυτιά μου μπήκανε. Εγώ τι έχω και τι θάχω, σε ικετεύω γεννήθηκα να δίνω πριν χαθεί το όνειρό μας, ας είμαστε ρεαλισταί..συγχωρήστε το απόψε το παιδί.
Στοιχηματίζω μια ζωή στοιχηματίζω !!

καλιγωτής είπε...

Η επιτροπή διαφάνειας στο κόμμα, προεκλογικά ζήτησε απο όλους τους υποψηφίους να υπογράψουν υπεύθυνη δήλωση πως δεν έχουν άμεσα ή έμεσα, καμμία εκρεμότητα με δικαστικές, διοικητικές και φορολογικές αρχές. Καλείται ο σ. Ξυνίδης να αναρτήσει στην ιστοσελίδα του ΠΑΣΟΚ την σχετική δήλωση της κας Γκερέκου

πολιτευτάκιας είπε...

το κορίστι παραιτήθηκε