“Γιατί πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη πρέπει να είναι προϊόν σοβαρού σχεδιασμού, αφού η αγορά από μόνη της δεν μπορεί να δώσει το σωστό προσανατολισμό. Γιατί πιστεύουμε ότι προϋπόθεση μιας δίκαιης και δημοκρατικής κοινωνίας, είναι η δίκαιη ανακατανομή. Το προϊόν της ανάπτυξης, ο νέος πλούτος που εμείς διαμορφώνουμε και αναπτύσσουμε, η νέα γνώση, οι νέες ευκαιρίες, πρέπει να κατανέμονται με δίκαιο τρόπο. Γιατί η ρήση «σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα» είναι επίκαιρη σήμερα στον πλανήτη μας, όσο ποτέ άλλοτε”.

"ΔΙΑΒΑΤΗ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΡΟΧΩΡΩΝΤΑΣ..."

6 Δεκεμβρίου 2009

Γι'αυτό καί ελπίζω.


Ακόμα περιμένω ένα κείμενο από μιά νεαρή φίλη(?)μου,γιά τον ένα χρόνο από την δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου.Μεγάλωσα καί κάποιοι μπορούν να ισχυρισθούν πως γέρασα καί έχασα την υπομονή μου.Το κείμενο δεν ήρθε καί πρέπει να γράψω εγώ, ο βολεμένος μεσοαστός γιά έναν άδικο θάνατο.Να ταυτισθώ με τις αγωνίες,τα όνειρα καί τις ελπίδες των νέων ανθρώπων.Να φωνάξω που η δίκη θα γίνει μακριά από την Αθήνα.Να καταγγείλω,γιά μιά ακόμα φορά την κρατική βία.Καί ταυτόχρονα να προστατεύσω,εγώ ο βολεμένος μεσοαστός,την περιουσία καί το βιός των συμπολιτών μου από τους "μπαχαλάκηδες".Ε λοιπόν,εγώ ο βολεμένος μεσοαστός,σας λέω ότι μόνος μου δεν μπορώ καί δεν θέλω ν' αγωνίζομαι , ν' αντιστέκομαι,να καταγγέλω καί να προτείνω.Δεν έχασα την υπομονή μου ,ούτε το κουράγιο καί η θέληση μου λείπουν.Μόνο το κείμενο από την μικρή (? )μου φίλη μού λείπει.Αλλά να τώρα που το σκέφτομαι καλλίτερα,μπορώ ακόμα να περιμένω.Γι'αυτό καί ελπίζω.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ

ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΠΕΦΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ!!!

ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ? ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΦΑΣΙΣΤΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΑΞΗΣ

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΙ

Ανώνυμος είπε...

Φασίστες είναι αυτοί που θέλουν να επιβάλουν την απόψή τους διά της βίας. Αυτές τις μαλακίες ανώνυμε πες τες στα παιδιά του πρύτανη που είναι νοσοκομείο με κρανιοεγκεφαλικές και έμφραγμα.

Μουργκάνα είπε...

Μουργκάνα το από πάνω ...

citizen είπε...

Δεν νοιώθω καμία ανάγκη να υπερασπίσω τον κ.Χρυσοχοϊδη.Νοιώθω όμως την ανάγκη να διαδηλώνω ελεύθερα γιά ότι πιστεύω καί δεν γουστάρω ο κάθε τσόγλανος να καταστρέφει καί έτσι να νομιμοποιεί τις αστυνομικές αυθαιρεσίες.Ο Φασισμός έχει πολλά πρόσωπα καί δεν θα συνταχθώ με κανένα.

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΟΧΗ

ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΩΡΓΟ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ

ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΗ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΜΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΛΕΞΗ

ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΤΕ ΝΑ ΜΕΤΑΒΕΙΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΕΠΙΒΛΕΨΕΤΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ ΕΙΝΑΙ "ΕΚΤΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ" ΜΕ ΧΟΥΝΤΙΚΕΣ ΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΕΚΡΟΥΣ ΣΗΜΕΡΑ.

ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΠΑΣΟΚ

ΨΗΦΟΦΟΡΟΙ ΠΑΣΟΚ