“Γιατί πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη πρέπει να είναι προϊόν σοβαρού σχεδιασμού, αφού η αγορά από μόνη της δεν μπορεί να δώσει το σωστό προσανατολισμό. Γιατί πιστεύουμε ότι προϋπόθεση μιας δίκαιης και δημοκρατικής κοινωνίας, είναι η δίκαιη ανακατανομή. Το προϊόν της ανάπτυξης, ο νέος πλούτος που εμείς διαμορφώνουμε και αναπτύσσουμε, η νέα γνώση, οι νέες ευκαιρίες, πρέπει να κατανέμονται με δίκαιο τρόπο. Γιατί η ρήση «σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα» είναι επίκαιρη σήμερα στον πλανήτη μας, όσο ποτέ άλλοτε”.

"ΔΙΑΒΑΤΗ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΡΟΧΩΡΩΝΤΑΣ..."

24 Νοεμβρίου 2009

ΣΑΦΕΙΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ



Ο Διοικητής της ΤτΕ κ.Προβόπουλος με τα όσα είπε σήμερα στην Βουλή, αποκάλυψε ότι πέραν του κ.Καραμανλή καί οι κ.κ.Παπανδρέου,Παπακωνσταντίνου,όπως καί η κ.Κατσέλη,εγνώριζαν ότι το έλλειμα θα κινηθεί σε διψήφιο νούμερο.ΑΝ όλα αυτά δεν είναι αλήθεια τότε ο Πρωθυπουργός οφείλει να ζητήσει την παραίτηση του κ.Προβόπουλου,άλλως ο Πρόεδρος του Πασοκ καί Πρωθυπουργός κ.Παπανδρέου καί το οικονομικό του επιτελείο οφείλουν άμεσα σαφείς εξηγήσεις.

Ανθη καί ζιζάνια...

Είναι απλές αρρυθμίες, που οφείλονται στο γεγονός ότι έχουμε νέα κυβέρνηση με πολλά ετερόκλιτα πρόσωπα;
Είναι απλή ασυνεννοησία, που οφείλεται στο γεγονός ότι τα πρόσωπα δεν έχουν ακόμη βρει τον βηματισμό τους; Και γιατί ο πρωθυπουργός δεν παρεμβαίνει; Τα ερωτήματα αυτά ανακύπτουν, επειδή το τελευταίο διάστημα παρατηρήθηκαν φαινόμενα «δυσλειτουργίας» (το λιγότερο), καθώς αποδοκιμάστηκαν αποφάσεις υπουργών από άλλα κυβερνητικά στελέχη ή προκλήθηκαν μικροσυγκρούσεις μεταξύ στελεχών του ίδιου υπουργείου. Στην πρώτη περίπτωση εντάσσεται η αιχμή που άφησε ο αντιπρόεδρος Θ. Πάγκαλος για το οικονομικό επιτελείο στο θέμα των αυξήσεων (ή μη) στους υψηλόμισθους του Δημοσίου. Ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου ήρθε σε δύσκολη θέση. Στη δεύτερη περίπτωση εντάσσονται όσα έγιναν μετά από ανακοινώσεις της υπουργού Παιδείας Αννας Διαμαντοπούλου κι έναν υπαινιγμό του υφυπουργού της Ι. Πανάρετου ότι χειρίζεται κάποια θέματα «με επικοινωνιακό τρόπο». Οσο για το ερώτημα, γιατί ο Γιώργος Παπανδρέου δεν παρεμβαίνει είτε προληπτικά είτε πυροσβεστικά για να αποτρέψει την εκδήλωση κι άλλων παρόμοιων τριβών στο μέλλον, οι εξηγήσεις είναι τρεις. Πρώτον, διότι δεν προλαβαίνει, καθώς τον μισό περίπου χρόνο του τον περνάει σε ταξίδια (τώρα βρίσκεται στον Αγιο Δομήνικο). Δεύτερον, διότι τέτοιες τριβές τις θεωρεί ήσσονος σημασίας. Και, τρίτον, διότι πιστεύει στη θεωρία του Μάο «αφήστε όλα τα λουλούδια ν' ανθίσουν». Αν ισχύει η τελευταία εξήγηση, πρέπει να δώσει λίγη προσοχή και στα... ζιζάνια. Γιατί, αν πυκνώσουν και μεγαλώσουν πολύ, μπορούν να ξεράνουν τον κήπο...
Γ.ΚΑΡΕΛΙΑΣ: 24/11 Ελευθεροτυπία

Eπιστολή Eκπαιδευτικού προς την κ. Αν. Διαμαντοπούλου

Eπιστολή Eκπαιδευτικού προς την κ. Αν. Διαμαντοπούλου
«…Προφανώς γνωρίζετε κα Διαμαντοπούλου ότι ως χώρα, διαθέτουμε τη μεγαλύτερη αναλογία εκπαιδευτικών-μαθητών στην Ευρώπη, αλλά χάνονται χιλιάδες ώρες μαθημάτων λόγω έλλειψης ..εκπαιδευτικών(!) Ήδη βρισκόμαστε σχεδόν στα μέσα της σχολικής χρονιάς και τα «κενά» στα σχολεία δεν έχουν καλυφθεί.. Γνωρίζετε κ. Διαμαντοπούλου ότι ο κύριος υπεύθυνος γι αυτήν την κατάσταση είναι ο κομματισμός και ορισμένοι αδίστακτοι συνδικαλιστές που λυμαίνονται την εκπαίδευση της χώρας, έχουν αποσαρθρώσει και ξεφτιλίσει κάθε διαδικασία και αποτελούν την ντροπή των εργαζομένων και της παιδείας μας. Σαν να μην έφτανε το γεγονός ότι η περιβόητη «μοριοδότηση» αξιολογεί ως ικανότερο εκπαιδευτικό αυτόν που έχει τα περισσότερα ..παιδιά (!) τελικά αυτοί που διορίζουν στην κυριολεξία τους «ημέτερους» σε θέσεις Συμβούλων, Διευθυντών Γραφείων και Σχολείων, είναι οι κομματικοί και συνδικαλιστικοί επιβήτορες της παιδείας μας.. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η κυρία που διορίστηκε Διευθύντρια εκπαίδευσης στο νομό Τρικάλων ενώ δεν έχει περάσει ποτέ από τη θέση του Διευθυντή σχολικής μονάδας και δεν έχει ολοκληρώσει ούτε καν ένα μεταπτυχιακό! Ο εκπαιδευτικός κόσμος του νομού είναι εξοργισμένος με την προκλητική συμπεριφορά της που μάλιστα έφτασε στο σημείο να απασχολεί και τον δικηγόρο(!) γιό της ως ωρομίσθιο καθηγητή για να μαζέψει μόρια το παιδί και έτσι να διοριστεί γρηγορότερα και σε βάρος άλλων φυσικά.. Γνωρίζετε κ. Διαμαντοπούλου ότι βρίσκεται σε πλήρη ανάπτυξη μια τεράστια ρουσφετολογική βιομηχανία πλασματικών «κενών» ιδιαίτερα στους ακριτικούς νομούς υψηλής μοριοδότησης όπου οι «ημέτεροι» μαζεύουν μόρια για να τοποθετηθούν τελικά με αδιαφανείς αποσπάσεις σε περιοχές ή υπηρεσίες της αρεσκείας τους. Αδίστακτοι συνδικαλιστές, βουλευτές, (όχι μόνο του εκάστοτε κυβερνώντος κόμματος), τοπικοί παράγοντες, Διευθυντές εκπαίδευσης, παπάδες και Δεσποτάδες, όλοι συνεργάζονται και αλληλοεξυπηρετούνται καταλλήλως μετατρέποντας τα «κενά» σε ανοιχτή πληγή της παιδείας μας. Οι λίστες με τα ονόματα των αποσπασμένων άλλαξαν μέσα σε 24 ώρες δύο και τρεις φορές, πριν μπουν οι τελικές υπογραφές. Εκπαιδευτικοί, «μπαινοβγαίναν» στη λίστα και ολόκληρες οικογένειες (αδέρφια, ξαδέρφια..) υπηρετούν στην ίδια Διεύθυνση! Συνδικαλιστές «εξυπηρετούν» καθηγητές ώστε να απομακρυνθούν από τις αίθουσες διδασκαλίας και να αποσπαστούν σε διάφορες ..υπηρεσίες κάνοντας χρέη διοικητικών υπαλλήλων! Όλοι αυτοί φαίνεται να εργάζονται σε σχολεία, ακόμη και σε δυσπρόσιτες περιοχές, ενώ στην πραγματικότητα είναι τοποθετημένοι σε Διευθύνσεις και Γραφεία εκπαίδευσης, στην κεντρική υπηρεσία του υπουργείου, σε γραφεία κομμάτων, ακόμη και στην εκκλησία! Εκπαιδευτικοί, «πνευματικά» παιδιά αρχιερέων, είναι αποσπασμένοι σε γραφεία μητροπόλεων, ενώ πολλοί άλλοι «διδάσκουν» δίπλα σε βουλευτές.. Πώς να μην έχει «κενά» αυτή η παιδεία κα Διαμαντοπούλου; Τα γνωρίζετε και εσείς αυτά τα «κενά» αλλά πολύ περισσότερο εμείς, οι εναπομείναντες εκπαιδευτικοί.. Πρόκειται για τα «κενά» στο ήθος και στις συνειδήσεις των υπευθύνων της παιδείας μας κ. Διαμαντοπούλου…» ΠΗΓΗ: Sofistis.wordpress.com

ΕΛΕΟΣ

Ρε παιδιά,εκεί στο Μαξίμου,έλεος μην παίζετε...................