“Γιατί πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη πρέπει να είναι προϊόν σοβαρού σχεδιασμού, αφού η αγορά από μόνη της δεν μπορεί να δώσει το σωστό προσανατολισμό. Γιατί πιστεύουμε ότι προϋπόθεση μιας δίκαιης και δημοκρατικής κοινωνίας, είναι η δίκαιη ανακατανομή. Το προϊόν της ανάπτυξης, ο νέος πλούτος που εμείς διαμορφώνουμε και αναπτύσσουμε, η νέα γνώση, οι νέες ευκαιρίες, πρέπει να κατανέμονται με δίκαιο τρόπο. Γιατί η ρήση «σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα» είναι επίκαιρη σήμερα στον πλανήτη μας, όσο ποτέ άλλοτε”.

"ΔΙΑΒΑΤΗ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΡΟΧΩΡΩΝΤΑΣ..."

20 Σεπτεμβρίου 2010

Φτηνά κόλπα.

Κάθε λογικός πολίτης αυτής της χώρας δεν αποδέχεται τις συντεχνίες,τα κλειστά επαγγέλματα και τα προνόμια τους. Ιδιαίτερα σε καιρούς χαλεπούς, σαν τη περίοδο που βιώνουμε,όπου το "συλλογικό" έχει ηττηθεί κατά κράτος απο το ιδιωτικό και τον ωχαδερφισμό, η κοινωνική αντιπάθεια στις κλειστές ομάδες εντείνεται και ογκούται. Αυτό εισπράττουν και οι ιδιοκτήτες των φορτηγών Δημοσίας χρήσης. Η αντικοινωνική συμπεριφορά και η χυδαία αδιαφορία τους για το θιγόμενο κοινωνικό σύνολο και δημόσιο συμφέρον, συναντάται με την υποτονική κυβερνητική αντίδράση που βασίζεται στην παλαιάς κοπής τακτική του κοινωνικού αυτοματισμού και την αναμονή λήξης των κινητοποιήσεων με την ψήφιση του νομοσχεδίου για τις "Οδικές εμπορευματικές μεταφορές",τη Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου. Επιτρέπεται όμως σε περίοδο έντονης οικονομικής ύφεσης να εμποδίζεται η λειτουργία της αγοράς και αντέχει η ασθενής οικονομία μας πολιτικές τακτικές αναμονής και εκτόνωσης αντί άμεσης κυβερνητικής αντίδρασης?
Προφανώς το ερώτημα είναι ρητορικό και προφανώς βρισκόμαστε μπροστά σε μια νέα έκφραση του πολιτικού οπορτουνισμού και της διαχειριστικής ανεπάρκειας που χαρακτηρίζει τους υπουργούς και την κυβερνητική ομάδα του κ. Παπανδρέου. Άλλωστε τα χρήματα που χάνονται απο την κυβερνητική ολιγωρία μπορούν εύκολα να τα ειπράξουν απο τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους. Τυχαίο? Δε νομίζω.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Κατά την περίοδο που το ΠΑΣΟΚ ήταν στην αντιπολίτευση, ο αξιότιμος πρώην βουλευτής Β΄Θεσ/νίκης Θεοχάρης (Χάρης) Τσιόκας ήταν γραμματέας του ΚΤΕ Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ και υπεύθυνος για τη σύνταξη του προεκλογικού-κυβερνητικού προγράμματος για τις μεταφορές και τις επικοινωνίες (βλέπε βιογραφικό του).
Τις ιδιότητές του αυτές τις αξιοποίησε στο έπακρο πριν και κατά τις εκλογές του 2009. Συγκρότησε εκλογικό μηχανισμό από συνδικαλιστές και εργαζόμενους του χώρου των μεταφορών-επικοινωνιών και κυρίως του ΟΣΕ, αστικών συγκοινωνιών, φορτηγών, ταξί, κλπ, από όλη την περιοχή της Θες/νίκης.
Βασικό προεκλογικό του "επιχείρημα" ήταν ότι ο ΓΑΠ του έχει υποσχεθεί ότι θα γίνει Υπουργός Μεταφορών.
Όμως, παρά την έντονη και αρκετά «πιεστική» προεκλογική του εκστρατεία, δεν κατάφερε να εκλεγεί βουλευτής.
Φαίνεται όμως ότι πράγματι είχε τα ερείσματα στο περιβάλλον του ΓΑΠ και έγινε αμέσως Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, εκτός opengov, μόνο με «πολιτικά» κριτήρια. Ήταν βλέπετε ο απόλυτος «γνώστης» χειριστής των θεμάτων.
Ακολούθησε το φιάσκο με τους φορτηγατζήδες και τους βυτιοφορείς με το πρώτο νομοσχέδιο, που άφηνε άθικτο το κλειστό επάγγελμα, με σκοπό να βολέψει τους φίλους και πολιτικούς πελάτες των κ.κ. Ρέππα, Σηφουνάκη και Τσιόκα και να ξεγελάσει τους «κουτόφραγκους». Και τώρα ήρθαν τα δύσκολα γιατί οι «κουτόφραγκοι» δεν «έχαψαν το χάπι» των πολιτικάντηδων του Υπουργείου Υποδομών – Μεταφορών.
Θα ακολουθήσει να το θυμάστε ανάλογο φιάσκο και με τον ΟΣΕ, όπου υπάρχουν από πλευράς της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου ότι «η ομελέτα» θα γίνει χωρίς να σπάσουν αυγά…..

Ανώνυμος είπε...

Κατά την περίοδο που το ΠΑΣΟΚ ήταν στην αντιπολίτευση, ο αξιότιμος πρώην βουλευτής Β΄Θεσ/νίκης Θεοχάρης (Χάρης) Τσιόκας ήταν γραμματέας του ΚΤΕ Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ και υπεύθυνος για τη σύνταξη του προεκλογικού-κυβερνητικού προγράμματος για τις μεταφορές και τις επικοινωνίες (βλέπε βιογραφικό του).
Τις ιδιότητές του αυτές τις αξιοποίησε στο έπακρο πριν και κατά τις εκλογές του 2009. Συγκρότησε εκλογικό μηχανισμό από συνδικαλιστές και εργαζόμενους του χώρου των μεταφορών-επικοινωνιών και κυρίως του ΟΣΕ, αστικών συγκοινωνιών, φορτηγών, ταξί, κλπ, από όλη την περιοχή της Θες/νίκης.
Βασικό προεκλογικό του "επιχείρημα" ήταν ότι ο ΓΑΠ του έχει υποσχεθεί ότι θα γίνει Υπουργός Μεταφορών.
Όμως, παρά την έντονη και αρκετά «πιεστική» προεκλογική του εκστρατεία, δεν κατάφερε να εκλεγεί βουλευτής.
Φαίνεται όμως ότι πράγματι είχε τα ερείσματα στο περιβάλλον του ΓΑΠ και έγινε αμέσως Γενικός Γραμματέας Μεταφορών, εκτός opengov, μόνο με «πολιτικά» κριτήρια. Ήταν βλέπετε ο απόλυτος «γνώστης» χειριστής των θεμάτων.
Ακολούθησε το φιάσκο με τους φορτηγατζήδες και τους βυτιοφορείς με το πρώτο νομοσχέδιο, που άφηνε άθικτο το κλειστό επάγγελμα, με σκοπό να βολέψει τους φίλους και πολιτικούς πελάτες των κ.κ. Ρέππα, Σηφουνάκη και Τσιόκα και να ξεγελάσει τους «κουτόφραγκους». Και τώρα ήρθαν τα δύσκολα γιατί οι «κουτόφραγκοι» δεν «έχαψαν το χάπι» των πολιτικάντηδων του Υπουργείου Υποδομών – Μεταφορών.
Θα ακολουθήσει να το θυμάστε ανάλογο φιάσκο και με τον ΟΣΕ, όπου υπάρχουν από πλευράς της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου ότι «η ομελέτα» θα γίνει χωρίς να σπάσουν αυγά…..

πολιτευτακιας είπε...

Κάτω οι πολιτευτάκιες της κυβέρνησης! Που μια χαρά βρίσκουν τη θεσούλα τους.

spiben είπε...

Πράγματι όλοι οι Έλληνες έχουμε σιχαθεί τις συντεχνίες και τα κλειστά επαγγέλματα, όμως έχω να παρατηρήσω ότι
ακόμα μια φορά η κυβέρνηση αιφνιδιάζει τους πολίτες, λες και οι τελευταίοι είναι θανάσιμοι εχθροί.
Οι κυβερνώντες θα έπρεπε να ξέρουν ότι τέτοια μέτρα δεν παίρνονται από την μια μέρα στην άλλη γιατί στραγγαλίζεται η ήδη μισοπεθαμένη αγορά, θα έπρεπε να ξέρουν για παράδειγμα ότι όλες οι τράπεζες μέχρι πριν την κρίση του τραπεζικού συστήματος έδιναν δάνεια σε όποιον ήθελε να αγοράσει μια άδεια βυτιοφόρου, φορτηγού, ή ταξί (χρηματοδοτούσαν δηλαδή την διακίνηση του μαύρου χρήματος).
Τα ποσά ήταν τεράστια ξεκίναγαν από 30.000€ και έφθαναν τις 300.000€, τα δάνεια αυτά δίνονταν με προσημείωση ακινήτου του ενδιαφερόμενου. Με την σημερινή απόφαση όλοι αυτοί οι πολίτες είναι ξεκρέμαστοι και κάποιοι μπορεί να χάσουν τα σπίτια τους αλλά… ποιος νοιάζεται?
Μήπως θα ήταν πιο σωστό να γίνει ένας προγραμματισμός και να πουν ότι σε πέντε ή δέκα χρόνια τα παραπάνω επαγγέλματα δεν θα είναι πλέον κλειστά, έτσι ώστε να προλάβει η αγορά να προσαρμοστεί και όσοι έχουν πάρει τέτοια δάνεια να προλάβουν να τα αποπληρώσουν αλλά και όσοι θα ήθελαν να πάρουν να μην το κάνουν?
Αυτά όμως γίνονται σε οργανωμένες κοινωνίες, εδώ είναι ότι φάμε και ότι πιούμε, αφού ήταν πολύ εύκολο για τον κύριο πρωθυπουργό να διαλύσει σε μια νύχτα τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων και συνταξιούχων, για να σώσει την Ελλάδα από τους «υψηλόμισθους τεμπέληδες», αλλά ταυτόχρονα να μην τιμωρεί κανέναν επίορκο υπάλληλο του κύριου Παπακωνσταντίνου, που συλλαμβάνεται να κλέβει το δημόσιο και να εκβιάζει Έλληνες φορολογούμενους, (αλήθεια ακούσατε να τιμωρείται κάποιος? Μπήκε κανένας φυλακή για όλα αυτά τα δισεκατομμύρια που εκλάπησαν?), μήπως θα ήταν πιο σωστό οι αλλαγές στο μισθολογικό και στις συντάξεις να ισχύουν για τους νεοδιοριζόμενους??
Ποιος να τα κάνει όμως αυτά? Ο κύριος Πρωθυπουργός? που εξακολουθεί να έχει αντιπρόεδρο της κυβέρνησης του, (άκουσον-άκουσον) τον κύριο Πάγκαλο έπειτα από τις τελευταίες «φιλοσοφικές» του δηλώσεις περί κοινής ευθύνης για την κατάντια της χώρας πολιτικών και δημοσίων υπαλλήλων (ντροπή του!!!!!!!!)
Ο κύριος Παπανδρέου τελικά δεν ήρθε στην Ελλάδα για να φτιάξει κάτι, αυτός ήρθε για να διαλύσει τα πάντα, ξεκινώντας από το ίδιο το κόμμα, αυτό αποδεικνύεται με την τοποθέτηση του νέου γραμματέα του ΠΑ.ΣΟ.Κ, την υποστήριξη του κυρίου Τατούλη, στην Πελοπόννησο (να τον χαίρονται οι Ρέππας και Λαλιώτης που τον υποστηρίξανε), και τον αποκλεισμό σημαντικών στελεχών από την διακυβέρνηση.
Τελικά, είμαι συνυπεύθυνος κύριε αντιπρόεδρε της κυβέρνησης, είμαι συνυπεύθυνος που σας ανέχτηκα και σας ανέδειξα όλα αυτά τα χρόνια με αποτέλεσμα να μην έχω Ελλάδα να παραδώσω στους γιούς μου τους μελλοντικούς άνεργους νεοραγιάδες…

july είπε...

ειναι γνωστό και γενικώς αποδεκτό πως ένα απο τα κατ΄ εξοχήν κλειστά επαγγέλματα είναι τoεπιβατικό μεταφορικό έργο, τα ΚΤΕΛ. Ενθυμείσθε πως για χάρη τους ο Μητσοτάκης κατάργησε τα λεωφορεια του ΟΣΕ. Σήμερα το ΠΑΣΟΚ γιατί δεν απελευθερώνει το επιβατικό μεταφορικό έργο; ποιόν έχουν προστάτη οι ιδιοκτήτες των λεωφορείων ΚΤΕΛ; Κάτι ακούγεται για πρωθυπουργικό σύμβουλο. είναι αλήθεια; Ο ρέππας τι λέει για όλα αυτά;