Η βραδύτητα με την οποία οι ηγέτες της Ευρώπης αποφασίζουν για τα μείζονα προβλήματα της γηραιάς ηπείρου είναι εντυπωσιακή και μας θυμίζει την αντίστοιχη πολιτική συμπεριφορά της κυβέρνησης του κ. Παπανδρέου στο πρώτα εξάμηνο του βίου της. Κοινή είναι η αίσθηση του ηγετικού ελλείματος τόσο στα ευρωπαϊκά κράτη, όσο και στα ευρωπαϊκά όργανα. Οι απανταχού κερδοσκόποι το γνωρίζουν και για τούτο άλλωστε διατυμπανίζουν, ότι δεν είναι μακριά ο καιρός που θα μάχονται στις ακτές της Ιταλίας. Τούτη την ώρα που το Eurogroup συνεδριάζει, πόσοι άραγε απο τους ευρωπαίους πολίτες προσβλέπουν με εμπιστοσύνη στις αποφάσεις του? Ελάχιστοι μάλλον. Η απουσία ενος ευρωπαίκού οράματος και κυρίως το έλλειμα κοινής προσδοκίας για ένα καλλίτερο μέλλον, τροφοδοτεί την δεξαμενή των ευρωσκεπτικιστών αλλά και την δυναμική των κύκλων που επιδιώκουν την διάλυση της Ευρωπαίκής Ένωσης.
Πρίν δύο περίπου χρόνια, γράφαμε σε αυτό το μπλογκ, απευθυνόμενοι στην κυβέρνηση του Πασοκ. "Η οικονομία χρειάζεται αποφάσεις, οι πολίτες χρειάζονται αποφάσεις, η χώρα χρειάζεται αποφάσεις". Ισχύει ακριβώς το ίδιο, εδώ και πολύ καιρό και για την Ε.Ε. και τους ηγέτες της. Η Ευρώπη χρειάζεται αποφάσεις, άλλως το μέλλον της προβλέπεται ζοφερό, με σημαντικές επιπτώσεις στην ζωή και την καθημερινότητα της πλειοψηφίας των πολιτών της. Η ήττα δεν θα είναι απλά και μόνο οικονομική, θα είναι κυρίως η συντριβή ενός πολιτισμού που εξέθρεψε τα πλέον ανθρώπινα και δημοκρατικά ιδεώδη.
Το τέλος της Ευρώπης οδηγεί σε ένα χειρότερο κόσμο και η πιθανότητα ενός νέου μεσαίωνα δεν θα είναι ασήμαντη. Οι στιγμές είναι ιστορικές και οι πολιτικές ηγεσίες, έστω και αντανακλαστικά, οφείλουν να αντιδράσουν και να επαναθεμελιώσουν το νέο ευρωπαϊκό όραμα. Ο Αννίβας προ των πυλών.
ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΑΤΕΣ ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ
“Γιατί πιστεύουμε ότι η ανάπτυξη πρέπει να είναι προϊόν σοβαρού σχεδιασμού, αφού η αγορά από μόνη της δεν μπορεί να δώσει το σωστό προσανατολισμό. Γιατί πιστεύουμε ότι προϋπόθεση μιας δίκαιης και δημοκρατικής κοινωνίας, είναι η δίκαιη ανακατανομή. Το προϊόν της ανάπτυξης, ο νέος πλούτος που εμείς διαμορφώνουμε και αναπτύσσουμε, η νέα γνώση, οι νέες ευκαιρίες, πρέπει να κατανέμονται με δίκαιο τρόπο. Γιατί η ρήση «σοσιαλισμός ή βαρβαρότητα» είναι επίκαιρη σήμερα στον πλανήτη μας, όσο ποτέ άλλοτε”.
"ΔΙΑΒΑΤΗ ΔΡΟΜΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΟΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΠΡΟΧΩΡΩΝΤΑΣ..."
7 σχόλια:
1.500.000 Ευρώ για δυο τεθωρακισμένες BMW υπουργών!!!
Φαντάζομαι ότι θυμάστε όλοι πως το πρώτο νομοσχέδιο που βγήκε σε διαβούλευση απ' το ΠΑΣΟΚ ήταν αυτό που έλεγε ότι όλα τα κρατικά αυτοκίνητα θα γίνουν υβριδικά και θα είναι το πολύ 1600 κεκ..
Μπορεί η κυβέρνηση να κόβει με μεγάλη ευκολία μισθούς και συντάξεις, μπορεί να βάζει με ακόμη μεγαλύτερη ευκολία φόρους στους μεροκαματιάρηδες, αλλά όταν πρόκειται να ξοδέψει για τη χλιδή της και την προστασία της από την οργή που έχει προκαλέσει στους πολίτες τότε το χρήμα δεν το υπολογίζει. Απόδειξη;
Οι δύο ολοκαίνουργιες θωρακισμένες λιμουζίνες BMW που παρήγγειλε ο τέως υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου για τον εαυτό του και τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Χ. Παπουτσή. Κόστος;
Περίπου 1.500.000 ευρώ!
Η αγορά που προκαλεί το δημόσιο αίσθημα αναφορικά με το πού πηγαίνουν οι αιματηρές οικονομικές θυσίες των Ελλήνων έχει ως εξής: ο τέως υπουργός Οικονομικών πριν από μερικούς μήνες προχώρησε στην παραγγελία δύο υπερπολυτελών θωρακισμένων λιμουζινών μάρκας BMW. Η μία προοριζόταν για τον ίδιο τον υπουργό Οικονομικών και η δεύτερη για τον Χρήστο Παπουτσή. Η παραγγελία έγινε στο όνομα της προστασίας των δύο υπουργών από πιθανές τρομοκρατικές επιθέσεις εναντίον τους.
Η ουσία είναι ότι η κοινωνική ένταση που έφερε η άγρια λιτότητα την οποία επέβαλε η κυβέρνηση στους Ελληνες έκανε τους δύο υπουργούς να μη νιώθουν και πολύ άνετα όταν κυκλοφορούσαν στον δρόμο με το αυτοκίνητο.
Ωσάν νέοι σεΐχηδες πλούσιου κράτους της Μέσης Ανατολής, οι δύο υπουργοί χρέωσαν αδρά τον ελληνικό λαό για να αποκτήσουν τις χλιδάτες (γερμανικές, παρακαλώ) λιμουζίνες που φέρουν την τελευταίου τύπου θωράκιση προκειμένου να παρέχουν στους επιβαίνοντες προστασία ακόμη και από επίθεση με αντιαρματικά βλήματα.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι καθεμιά από τις δύο λιμουζίνες κόστισε 750.000 ευρώ, δηλαδή και οι δύο μαζί πληρώθηκαν συνολικά 1.500.000 ευρώ. Και όλα αυτά την εποχή του άγριου Μνημονίου και της λιτότητας χωρίς τέλος για όλους τους Ελληνες. Το προκλητικό της υπόθεσης δεν σταματά εδώ.
Τσακωμός για τη λιμουζίνα!
Ασφαλείς πληροφορίες αναφέρουν ότι οι χλιδάτες θωρακισμένες λιμουζίνες προκάλεσαν ενδοκυβερνητικό επεισόδιο όταν παρελήφθησαν. Συγκεκριμένα η παραλαβή, σύμφωνα πάντα με τις ίδιες πηγές, έγινε τρεις ημέρες πριν από τον ανασχηματισμό της κυβέρνησης. Η μια παραδόθηκε στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη και την άλλη παρέλαβε ο τέως υπουργός Οικονομικών Γιώργος Παπακωνσταντίνου. Ο τελευταίος υποβαθμίστηκε στο υπουργείο Περιβάλλοντος και το γραφείο του πήρε ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Ελα όμως που ο κ. Παπακωνσταντίνου επιχείρησε να πάρει μαζί του τη θωρακισμένη λιμουζίνα. Ο «πολύς» νέος αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και υπουργός Οικονομικών αντέδρασε έντονα και νίκησε τον κ. Παπακωνσταντίνου. Πέρασε η άποψη ότι το αυτοκίνητο ανήκει στον θεσμό του υπουργού Οικονομικών, ο οποίος κινδυνεύει περισσότερο από τους τρομοκράτες σε σχέση με τον υπουργό που ασχολείται με την περιβαλλοντική διαχείριση των σκουπιδιών...
Αγαπητε Citizen πως θα σχολιάζατε την επανάληψη της ιστορίας:
-Χ.Τρικούπης(10 Δεκεμβρίου 1893)
"δυστυχώς επτωχεύσαμεν"
-Ευαγ.Βενιζέλος(12 Ιουλίου 2011)
"επιλεκτικώς επτωχεύσαμεν"
@ παλιάτσος. Ένας Βενιζέλος έπεται πάντα ενός Τρικούπη. Ελπίζω ότι η επανάληψη της ιστορίας να μην αποδειχθεί φάρσα και τραγωδία.
Δημοσίευση σχολίου